Jaa så var det snart dax!!!

Allmänt | 2011-04-12 | 17:42:17 Kommentera här! » 0 st

Ja, nu börjar resan närma sig med stormsteg!! I morgon 16,45 går båten mot Nynäshamn!!!
  Igår var jag i stan och handlade dom sista nödvändigheterna!! Sen tog jag en sväng förbi Lokrume för att träffa Lisse och Fadder Ingvar!!
  När jag kom hem tvättade jag och skulle börja packa, och när jag hade bärt ut i stort sätt hela min garderob då kom hovslagarna och sen kom mamma hem och fick hjälpa mig packa. Och när vi hade valt ut alla kläder vägde väskan 21 kg.... baaaaaaah tänkte jag, då hade jag inte lagt när teknik prylarna och ridstövlarna!!! Så det var bara att plocka ur mer grejer så nu är väskan i stort sött klar och väger 19 kg... Men idag ska väskan vara färdig och ska packas ihop!!! 
 Så det blev ingen gympa igår, till nästa gång ska jag packa nån dag tidigare... haha :P  
  Nu är min väska packad och den väger 20 kilo och är tung!!! Och handbagaget är också packat.
Och Jessika och jag har ridit idag och jag fick rida i skor och långkalsonger!!! Och det var ingen bekväm ridtur men de var mysigt  och det låg 2 enbuskar över vägen oxå som vi fick skutta över. Shoho :P
  Snart ska vi äta vår sista måltid. Lövbit och potatis kroketter och bea sås. Hade också beställt hallonmusse  men de hade mamma glömt, så vi har väl nån glass i frysen.
Och så kommer  mormor och morfar förbi en sväng kanske nån mer dyker upp!!! 
 
Så i morron 16,45 går båten, så då är de AJÖSS med ön och alla som bor här och så lämnar jag Sverige den 14. Kanske bloggar i morron kväll när jag kommer till hotellet!!!!!!! men om inte

HEJ DÅ ALLA!!!!!!!!!!!!! HA DET  SÅ BRA FÖR DET SKA JAG!!!!!!!!!!!!!!!!

Byeeeeeeeeeeeeeeee
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!