Jaaa de var ju en kväll at minnas :P

Allmänt | 2011-04-10 | 18:29:30 Kommentera här! » 3 st

Ja igår var jag vi Maja och Amanda, vi hade det jätte mysigt i soffan och såg det regnar köttbullar. Jag tycker den filmen är bra:) hahah men dom somnade tidigt, så jag kollade film och sen den ny norsk typ Beck snubben kommer inte ihåg va han hette nått på V.
  Sen åkte jag till Bara, och där var det fest:P Kul att bönderna uppmuntrar en att åka till Australien för att bli bonde:) Men jag tkr böndar är bäst:P hahah 
   Jaaa men vi 3 skulle jag försöka få med mig mina föräldrar och dom som skulle åka med oss. men vi kom iväg till slut efter mycket om och men,  och vi var väl hemma nån gång innan 5 och vaknade vi strax efter 10, får nog bli en tupplur i eftermiddag:)
 
Jessika och jag var ut med hästarna, mysigt i den strålande solen, synd att det blåser så mycket bara....
Så jag tog vinterjackan, men den åkte av i skogen då solen värmde något otroligt + att det inte blåste så mkt.
  Och jag får DAMP på att Dajje har blitt så DÖDLIGT rädd för postlådor!! Har blitt det nu på senaste tiden, förstår verkligen inte de!!!!!!!!!!!!
Nu ska vi äta "Janne hamburgare" fast dom är från Fole, och så kommer Ulf och Pia hit och fikar:)

  Min fantastiska uppfining från limmargatan!!!:)

Kommentarer
Skrivet av: adela

Nu är vinnarna från Dagens blogg uppe! Gå in och kika om det blev just du!^^



Om det inte blev du så kommer det finnas mer chanser senare!:>

2011-04-12 @ 17:39:25
Länk: http://studiobitch.blogg.se/
Skrivet av: adela

Nu är vinnarna från Dagens blogg uppe! Gå in och kika om det blev just du!^^



Om det inte blev du så kommer det finnas mer chanser senare!:>

2011-04-12 @ 17:39:25
Länk: http://studiobitch.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Hej igen

Jag vill se mer bilder på bloggen i fortsättningen Kram Ingela

2011-04-12 @ 17:48:13

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!