Kära bloggläsare, familj och vänner.

Allmänt | 2011-04-06 | 18:04:11 Kommentera här! » 0 st

Om precis en vecka har jag nu lämnat Gotland bakom mig!!! För att starta mitt äventyr söderut!!!
Ser fram emot att lära känna nya vänner och en ny "familj"!!!!!!
  Kommer verkligen bli jobbigt att inte träffa familj och släkt men skönt att slippa folk som det finns risk att man träffar vart man än är!!! Och komma dit som en "nobody" kommer bli kul:)
 Roffa var här och lämnade 2 presenter som bestod av ett typ minneskort som man kan plugga in minneskortet i=D och ett USB minne på 16 GB, kommer komma till användning:)
  Började dagen med att hämta pappa på flyget och sen hem i soffan, och har mått sämre idag än igår!!! Sen kollade jag "Jävulen bär prada" "Hellcats" "The OC" "Judge Judy" "Världens strängaste föräldrar" och nu ska jag se "Vänner" Snacka om tv-eftermidda:)
  Hela dagen har det regnat, bläääääääää man blir såååå deprimerad!! Men nu skiner solen utanför fönstret och man blir glad:)
Men annars är allt som vanligt!!!

Byeeeeeeee




Min älskling!Kommer sakna min Ponny!!!!!!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!