Kladdkaka:)

Allmänt | 2011-04-04 | 15:21:08 Kommentera här! » 2 st

Sitter nu och ser på OC season 3. hoppas att kunna följa det nu:)
  Idag när jag vaknade det så regnade, fine, tänkte jag. Men nu skiner solen för fulla muggar:D På förmiddagen var jag i Visby på arbetsförmedlingen och fick min närvarorapport underskriven!! Sen köpte jag en adappter till resan!! och sen kännde jag hur febern steg så jag körde hem igen. Och då la jag mig i soffan  och kollade på "Wall street" med Charlie Sheen och Michel Douglas, den var lite seg ( kanske har att göra med att jag somnade mitt i filmen:P) så jag missade meningen med slutet. Sen fick jag bära ut stolar och bord i laudgården och fick hjälp av Jörgen med borden i spiraltrappan. Och nu har Farmor varit här och vi har fikat lite:) Kladdkaka med Apelsin i jätte god som Jessika bakade!!! 
  Ut och rida sen när jessika kommer i detta vår väder!!! Och sen blir det gympa, men känner att det blir inte att köra fullt ut, men köra lite iaf:D 
  Får se vad jag hittar på i morron, hittade också lite kläder som jag kan jobba i Australien.
Såg just nu en reklam för nya ford focus som parkerar håller hastigeheten och bromsar själv. Snart kan man "köra" rattfull eftersom bilen kör och sköter allt, varför inte bara åka buss?!?!?!
  Och skaffa bilförsäkring hos ICA?! jaja världen är bra knasig. 
Jo mamma bokade hotel till mig den 13 April Shhhhhhhhhiiit nu är de RUGGIT nära!!!!!!

Byeeeeeeee Mina systrar och jag:) 

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

Å för att ytterligare förgylla din afton så kom dina presenter som du skall få av mig idag,

2011-04-04 @ 17:26:23
Skrivet av: Angelika

wiiii kom ihåg att jag har gympa mellan 7 och 8=D

2011-04-04 @ 18:00:18

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!