Min nya VÄN:)

Allmänt | 2011-04-08 | 19:16:47 Kommentera här! » 2 st

Pappa berättade att jag kunde hämta min nya kompis i fårösund idag:) Det blev en Toshiba:)
  Sen var jag vid Anna och Mats och lämnade pickupen sa då hej till Gustav och Fanny.
När jag kom hem bakade jag choklad snitt till i morron. Och sen åkte vi till Slite och handlade köpte lite grejer inför resan och sen så handlade jag till de sista kafferepet i morron då blir det tårta:) 
  Nuu har jag bastat för sista gången!! Jag som gillar att basta, men att leva i Australien kanske är som att basta :P
Annars är det ganska lugnt, Mejlade Arbetsförmedlingen i går och har fortfarande int fått svar!!!!! Damp är han så jävla upptagen att han inte kan svara?!?!?!? blir tokig får nog in å  snacka vett med dom på måndag!!
  I morron ska jag vara barnvakt för Maja och Amanda alltid lika kul. kommer verkligen att sakna  dom! Gullungar!!!
Och ja mer spännande än såhär är inte mitt liv just nu!!!!!!

BYeeeeeeeeeee

Maja, Jag och Amanda på min bal!!

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Oooohhh, vad vi kommer sakna dej!!! Bokar nog in en resa så vi är på ön när du kommer hem<3

2011-04-08 @ 19:49:28
Skrivet av: Angelika

Ååååååå de hade vart så kul:)

2011-04-08 @ 21:08:03

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!