ojoj

Allmänt | 2011-04-04 | 21:56:00 Kommentera här! » 0 st

Ja sen jag bloggade sist har jag pratat med Emerson som också ska till Australien:) sen var mamma och jag på gympan vi var 9 st och ledaren var sjuk,men det var svettigt och kul. Men jag stör mig på att mina knän inte orkar!!!!!!!
  Sen beställde jag båt+bussbiljett och sen flygbiljett till arlanda!! SÅ nu är allt bokat!!
Väntar på att big brother ska börjar och jag har börjat bli förkyld, HELVETE också!!!!!!!!!!! Nu börjar halsen svullna och jag ser inte fram emot att vakna i morgon. Och i morron är det risk för att jag ska stapla vad me farmor och farfar, men ett mål mat får jag i alla fall, beställde stek och potatis och Jokkmok-sallad, min favorit!!!!
  Sitter nu och ser på nån gammal svensk film men sveriges skådespelar elit "Prillertrillaren" men den verkar inte vara specielt bra. 
Det var allt för nu, jo kommer nog lägga upp bilder från när jag red idag i solen:) 
Byeeeeee 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!