över en vecka :)

Allmänt | 2011-04-27 | 14:01:43 Kommentera här! » 1 st

Har nu varit här i en vecka och storm trivs. Saknar inte min familj så mycket som jag trodde, för det  bara rullar på.
  Idag började jag dagen med att mjölka, det gick bra. Sen fick jag göra diskningen gick också bra. Sen hjälpte jag Caroline att mata kalvarna. Sen körde jag och Sabine för att ta en 3 kor som hade kalvat, men vi hittade bara en kalv, det var 2 tvilling kalvar som var döda och den sista kalven hittade vi inte. Och den tjuren som gick med dom han bara gick rakt igenom staket och allt.
  Och efter lunch så hämtade jag och Sabine tjurarna som skulle märkas och skickas iväg. Gick ganska bra, börjar komma överäns med 4-hjulingen.  Sen hämtade jag och Sabine korna som går i 3 gigantiska hagar!!!!!!!!!!!! det gick bra jag fick ihop mina och Sabines var så långt bort dom bara kunde :P Men det gick bra.
  Efter det gjorde jag inte myckte, åkte tillbax till the dairy för att disk, vill verkligen lära mig det!!!!!!!!!! Men det går bra.
  Har nu varit och ätit middag med dom andra tranees och det var väldigt trevligt. Och nu ser jag en film om Kate och William, Såååååååååååååååå gulligt,.
  I morrron hoppas jag oxå på att få hämta min bil :) haha måste bara lära mig att köra på rätt sida om vägen och korsningar :P
  får se annars vad jag hittar på i morron.

Puss och kram på er alla!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

Diska å städa har ju aldrig varit din grej liksom,en de är aldrig försent att lära sig :)

2011-04-27 @ 15:41:57

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!