Resdag 1

Allmänt | 2011-04-13 | 22:52:35 Kommentera här! » 1 st

Sitter nu på centralen och väntar på bussen ut till Arlanda, hittar inget internet här så jag skriver i word för att sen snabbt kunna uppdatera och sen gå och lägga mig.

  Planerar att gå upp strax innan 5 i morron så jag hinner duscha och vara i god tid till incheckningen. Båtresan gick bra det var lugnt och skönt bara 200 resenärer. Lyckades sova en stund, sen satt jag och pratade med min gamla handledare Anita.

Jävla skit också, när jag skulle gå av bussen så brister de jävla handtaget på handbagaget, jävla skit, snacka om dålig kvalité!!!! 

  Annars har det inte hänt så mycket idag, var uppe och sa hej då till granntanten Inga och sen fick jag rycka ut till Martebo för att lämna ett krafturtag till skit spridaren. Tog då en sväng till morbror Tobbe och Moffa var också där så jag sa hej då till dom. Sen kom Roffa hem och lunchade ihop med mig. Sen skrev jag etiketter till väskan och så kom fammo och faffa på besök! Sen var det dags att hämta Jessika och sen åkte vi in till stan. När vi var på hamnen så såg vi när Felix arbetade så vi tutade och vinkade men så kom han bort till hamnen och sa hej då och så fick jag en kram, det gillade jag J

Sen var det dags att säga hej då till systrarna och föräldrarna, det gick smärtfritt, men jag fick lite tårar i ögonen, I will miss u!!!!!!!!!!

Och pratade med Kikki när jag satt på bussen, dom flyger ju till Paris i morron bitti. Och så har jag pratat med Ingela idag också!!!

  Magen känns änu helt OK, men jag tror det kommer bli himla jobbigt i morgon, men det tar vi då!!!

Tack och go natt då alla bloggläsare!!!!!!!!

Detta är mitt sista inlägg i Sverige, kanske kommer en uppdatering från Danmark eller Singapore i morron.

Puss å Kram

Byeeeeeee

                                                                  

 

En stund senar.

Är nu på hotellet, har duschat av mig en snabbis och nu blir det sängen, väckning 04,45 i morron.

Så god natt SVERIGE!!!!!!!!!!!!!                  


Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Ja att få kram av Felix säger man inte Naj till.... Jag har ju turen att få krama honom heeeeeela tiden.... =)

2011-04-16 @ 18:11:09

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!