Vänner FTW

Allmänt | 2011-04-05 | 18:38:10 Kommentera här! » 0 st

Nu har mamma och jag kollat på "VÄNNER" Älska det programet och älskar att höra mammas flabb!!!!!! Hahah
  Idag har min förkylning varit änu värre, så jag låg med en vetekudde och såg "Dear John" på förmiddagen och sen åkte jag till farmor och åt mat. när jag kom hem gick jag och la mig och spelade sudoku på datan, älskar det!!
  Sen såg jag "hellcats" på kanal5 play och somnade efter en stund. Sen kom systrarna och mamma hem och då kollade vi på Laila, och hon lagad god mat(såg gott ut) hemma hos Arne Waise.
  nu ska vi äta gröt till kvällsmat och sen blir det väl att glo på tv, men det är inget roligt på tv, så kanske kan få familjen att spela spel med mig:)!!

Får se vad jag hittar på i morron, måste iaf komma ihåg att ringa hovslagarn. Sen förhoppningsvis rid, funderar på att rida Dajje på "banan" eftersom han går mycket bättre där:P men får väl se om jag orkar.¨

Byeeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!