2, juni

Allmänt | 2011-06-03 | 00:57:46 Kommentera här! » 1 st

TOSDA.             

Idag har varit en ganska bra dag. Började med att jag sov från kl 22-00. Inte så kul. Kan verkligen inte sova, och blir super trött vid kl 21, Vet inte vad jag ska göra… Men när det var dags att stig upp kl 05,40 så var jag pigg, hämtade korna, som av någon anledning tog längre tid än vad jag trodde. Men Carolyn var sen för att hon hade punka på pickuppen, vilket hon hade igår också. Och när hon kom till ladugården så hade jag redan börjat mjölka och hunnit ett halvt varv och samlat ihop korna, ganska irriterande.  Sen gav vi kalvarna och sen kom Vetrinären för att dra ut en kalv, som tyvärr var en tjej som redan va död!!

  Efter det så hade vi lunch och sen körde jag och Sabine ut hö, och det gick bra J Efter det Så red jag Missy en stund och tjejerna  red sin ponnyras, och Millie red Missy en stund sen.  Men mel bestämmde att dom inte skulle köpa Missy, hon var inte vad dom letade efter, men hon kunde få vara kvar tills någon annan ville köpa henne, men jaja :P

Och så pratade jag med familjen idag eftersom det var mammas födelsedag!! Tjejerna vill så gärna säga grattis till mamma, Och dom blev jätte glada när dom fick se mitt kök hhaha. Pratade också med farmor och Kikki och Peter!! Och dom sitter nog just nu 14,23 och äter smörgåstårta !!!!!!!!!!!! JAG VILL OCKSÅ HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Såg sååååååååååååååå himla gott ut!

Men nu ska jag försöka sova. Hatar att jag inte sover ordentligt!!! 

 

Här kommer lite bilder från facebook också!!

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150255234355030.370173.647100029&l=e991bc1b17

Pusssssssssss


Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Saknade dej verkligen på ön!!! Smörgåstårtan var kanongod. Åt mängder=) Blir nog ingen tripp till ön nu på ganska länge. Så vem vet, nästa gång kanske du är back! Sköt om dej. Puss o kram.

2011-06-06 @ 00:13:02

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!