Heej

Allmänt | 2011-06-10 | 12:07:02 Kommentera här! » 2 st

Börjar med svar till Mamma, I snappt my finger on a halmbal!!! Gör fortfarande ont!!! Men det är inte blått iaf. Och ögat gick över, tror att det var av vinden som jag har haft förut.

Med min lagom tur så kan jag berätta att idag skallade KO JÄVELN MIG!!!!!!!!!!!!!!! FUCK VA DET GJORDE ONT!!!!!!!!!!!!! Hon har varit snäll förut, men nu ska KO JÄVELN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!
Annars rullar livet på. Förutom att Sabine och Elin lämnar mig här!! Buhu!!!!!! Men men, Jobbar i helgen och förhoppningsvis blir det Ikea på Onsdag när vi lämnar Sabine på flyget!!
  Jag känner att jag inte kan skriva på svenska!!! Sååå snart blir kanske bloggen på engelska:P haha näää. Men det har varit kul att prata svenska med Elin eftersom INGEN annan fattar!!!! HAHa....
  Jaaa, kanske drar till puben senare ikv, men jag mjölkar ju i morron, så inge alkohol för mig skulle jag tro!!
 jo just det!!!!!!!!! Jag kan inte SOVA!!! vet fan inte vad jag ska göra!!! Men Mel fixade tabletter till mig som förhoppningsvis ska hjälpa!!! Pallar inte detta!! Tillochmed NIgels pappa sa att jag var mörk under ögonen!!! Blääääää men jag sov 1h innan mjölkningen idag, det var najs!!!

Byeeeeeeeeee

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150255234355030.370173.647100029&l=e991bc1b17

Kommentarer
Skrivet av: Farmor

Hej Äntligen kom reönet som vi väntat på,ilördagsnatt med åska.Förra veckav var det jätte varmt 35 på altanen.Får Du ny jobbar kompis efter Sabine ?Hoppas fingret blitt och lika så huvudet.lite svårt med storlek tilll töserna.HA DET BRA KRAMAR FAMMO ;FAFFA

2011-06-13 @ 20:33:35
Skrivet av: Angelika

jaaa här är det runt 15 grader på dan och i natt hade vi frost!!! Nej inga ny kompisar som kommer att bo här. Men det kommer 2 danskar till en annan gård i Augusti!! jag ska hitta ett måttband och sen hör jag av mig!!! Puss och kram!!

2011-06-14 @ 12:28:07
Länk: http://angelikabj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!