Sugig uppdatering, ja jag vet.

Allmänt | 2011-06-07 | 05:12:41 Kommentera här! » 1 st

Jaa kan väl dra en liten sammanfattning av helgen då jag var ledig.
Fredag, mjölkade kväll och sen drog jag Elin och Ben till Mount Baker för att se Hangover part 2!!!!!!!!! We had a Awsome night, bitches :P Ja den var fett kul!!! Lördagen gjorde jag inte så mkt. Kollade påp footy en stund och sen hem och hjälpte Mel och tjejerna att rida, sen red jag Missy. 
På kvällen Var det fest at footy club, Det var trevligt!!
  Söndagen slapp, hoppade studsmatta med Tjejerna´, sen kom Heston och Ben så åkte vi till Nån tysk by utanför mount baker, sen åkte vi tillbax till MT Baker och såg X-man.

Ja mkt annat händer inte här, förutom att jag har blitt super förkyld igen!!! Och Både Sabine och Elin slutar att jobba denna vecka!!!!!!!!!!! Det SUGER!!!!!!!!! Kommer sakna dom!!!!

 Hoppas allt är bra med er där hemma"!!

 Jag och Elin    
      
                  SWEDISH!!!!!!!!!!!! I MT baker!!

Kommentarer
Skrivet av: mamma

Hur har det gått med ögat, och vad hade du gjort med fingrarna som du hade tagit kort på?

2011-06-10 @ 11:32:27
Länk: http://pphotographer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!