You say good morning when its midnight!

Allmänt | 2011-06-19 | 02:15:41 Kommentera här! » 5 st

Såå var denna helg snart över.
Fredagen mjölkade jag morron och kväll, sen drog Heston (elr hästen som jag stavar det :P) till puben. Det var helt ok :P
Lördagen mjölkade jag med Nigel, skulle egentligen vara ledig, men annars skulle han mjölka själv!! Såå jag erbjöd mig att hjälpa honom! Sen kollade jag tv och sen red jag Go i en timme, Sen drog jag till stugan och kollade fotty.
  Sen kom Ben och vi kollade "Just Married" "Troy" och "Twilight" men jag somnade när vi såg twilight, och det är VÄRLDENS OBEKVÄMAST SOFFA!!!!  Så min rygg mår inte så bra idag.... Men men. Och vi hade en mus i tv-rummet hela tiden!!!! UUUUUHHH!!! Och jag svär på att den klättrade på min fot!! Snacka om PANIK!!! Försökte få Ben att döda den, men han är för långsam!!! 
  Kom precis tillbax från mjölkningen, fick riktigt damp  på korna och den DUMMA tjuren. Han går och ställer FRAMFÖR ingången till karusellen så korna kan  inte gå in!!! och Tjuren ser så elak ut så jag vågar inte slå han eller nånting och korna börjar spring runt!!!!!!!!!!! Baaaah jag hatar kor!!!
  Nu blir de att ge kalvarn och de vanliga!!!

Byeeeeeeeeee

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

2011-06-19 @ 20:33:52
Skrivet av: Kicki

Du ska inte vara så arg på kossorna!! =) Hoppas allt är bra annars. Hur kan jag maila dej privat?? Sköt om dej! Puss o kram.

2011-06-19 @ 20:34:47
Skrivet av: Angelika

Men dom är DUMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min mail Angie@hotmail.com

2011-06-20 @ 06:35:04
Länk: http://angelikabj.blogg.se/
Skrivet av: Roffe

Utan att ha träffat nånn Australiensisk ko så håller ja med, ja tror ALLA kor är dumma för den delen

2011-06-20 @ 17:53:35
Skrivet av: Angelika

Adressen är Angie@hotmail.com

2011-06-25 @ 13:13:29
Länk: http://angelikabj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!