Hej hej

Allmänt | 2011-09-19 | 11:29:33 Kommentera här! » 0 st

Oj jag blir bara sämre å sämre på att blogga:P Har idag jobbat min 8 dag i rad och har 2 till att göra, för att sen vara ledig i 4 dar. Jag ska åka till Adelaide för att träffa dom ny trainees :)  Men när orm mannen kmr tänker jag sitta nån stans och läsa!!!
  I fredas gick vi till puben som vanligt, Mirona och Anne kom oxå!!! Hade en trevlig kväll!! Lördan jobbade jag och kollade footy finals en stund. och efter mjölkningen åkte vi hem till Mette och åt Pizza och sen körde Nick in till footy party!!! Och de var en riktigt kul!!! Tydligen Var jag inte nykter (Farmor och Mormor få nu inte dårdimpen!!) Min kamera försvann ett tag, men en kvinna hittade den på toaletten. Och nick var snäll nog att köra hem mig!!
När jag vaknade kl 6 började jag leta efter min kamera, hittade inte.. Men Nick hittade den i hans bil, och kommer inte få den föräns på onsda!!! Tydligen en massa kul bilder!!!
Men återkommer med de!!!

Byeeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!