Vilken helg ;)

Allmänt | 2011-09-10 | 12:16:19 Kommentera här! » 1 st

Jodå va en ganska najs vecka me. Men känner att slutet av helgen kommer bli bra oxå!!!
Igår jobbade jag och sen drog jag och Emerson till Meningie där vi drog hem till killarna, och som vanligt var jag enda tjejen.... men men. Fick oxå Emerson till att köra!! Så jaaa jag var väl lite onykter!! Få nu inte hjärtattack farmor!!! Men de va najs. Idag vaknade jag upp med huvudvärk, men efter 2 panodol och sen ut och tvätta ponnysarna så försvann den!!
  Sen åkte vi till Murray Bridge för att se Kate(Nigels äldre dotter) spela Netball. (Typ som basket fast ändå inte!!) Men kan säga att det regnade I STORT SÄTT HELA TIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!  men men, När vi kom hem så började jag fläta manarna och nu har jag ätit och ska snarr gå till sängs!!!
  Kommer försöka ta så mkt bilder det bara går!!! Och så hoppas vi på bättre väder idag!!!!

Byeeeeeeeee

Kommentarer
Skrivet av: mamma

Hej Tyckte familjen om kasslergratängen?

2011-09-10 @ 19:35:17

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!