De blir en dag på stranden - Its a day on the Beach

Allmänt | 2012-04-17 | 20:09:03 Kommentera här! » 0 st

Idag hade jag tråkigt som fan!!!!!!!!!!! Kollade Livet är en schlager, ja den är ju ganska kul för de är kul skådespelar och att den är gammal. Men sen hade jag inte mycket att göra. Sen satt jag bara och glode runt och sen chattade jag lite med Jack.
   Och Ingela ringde och sa att hon troligtvis har lunginflamation, dom kom ju hem från nån-stans-i-medelhavet och har varit sjuk där i 2 dagar också. Så jag kunde inte komma dit, så då blev jag deprimerad!!!
  Men då skrev Jossan om vi kunde träffas idag, och jag bestämmde att vi skulle fika på stranden. Så vi tog 4hjulingen och drog till stranden och pratade, mest om australien, och solade lite!!!
Men sen kom det många tunga stora moln!! Så jag körde hem!!!
  När jag kom hem var terese också hemma och vi tog en sväng i skogen med hästarna!!! Och nu har vi ätit pytt i panna!!! Mums :)

Får se vad jag hittar på i morgon, Kanske åker till småland!! Men vi får se....

Seee yaaah

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Can my life be more boring?!!?!? I watched a swedish movie called Life is like a hit song. Its good old actors in it, and its form the 90's. But after that it was not much to do, I was chatting with Jack on Facebook.
  And Ingela from Öland rang and said that I shouldnt come to her tomorrow because she might have pneumonia. They have been Somwhere-around-the Mediterranean Sea and she got sick the 2 last day's. So now i know I will be bored agine tomorrow!!!
  But Then Josefin came up with that we could meet today, so we took her ATV and drov along the coast and stoped at a place and sat there and talked for a while!! Mostly about Australia.
  When I came home Terese got home from school so we took the horses out for a ride in the forest and now we eat pytt i panna for tea!!

Dont know what I will do tomorrow. Might go to Sweden, but will see!!!

Byeeeeee


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!