Iam coming home, let the world know that iam coming home

Allmänt | 2012-04-22 | 13:31:39 Kommentera här! » 0 st

Just woke up a while ago after a working night. And when we had a lot of spear time about 4-5,30 AM I was sleeping a bit, and when I woke up my throat was hurting like shit and its even worse now!! And its wonderfull spring weather outside, so all i want to do is jump on my horse, but i feel like shit!!!
  Work went good last night, everyone was sleeping!!!!!!!
  Tomorrow iam going to Viaby to help my dads aunt cleaning her apartment.
Well I dont have much to tell u guys!!!
See yahh

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hej
Jo jag steg nu upp för ett tag sen efter att ha jobbat natt med Inger, vi hade som vanligt dö tid mellan 4-5,30. Vi båda somnade och när jag vaknade upp hade jag så jäkla ont i halsen, och jag tycker det är änu värre nu.. 
Och det är jätte fint vår väder. Så jag vill ju bara gå ut och rida, men jag känner verkligen inte för de. Men vi får väl se!!
  I morron ska jag till stan för att hjälpa Moster Gudrun att städa hennes lägenhet!!!

Seee yah


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!