Är trött på det här nu!!!!!!!!

Allmänt | 2012-12-08 | 00:06:08 Kommentera här! » 1 st

Nu har jag bestämt mig!! Jag ska börja leta bil!!!
Jag ville åka till Strathalbyn idag(lördag) för dom hade nån slags festival. Hoppades på att kunna samåka med Alana, men hon hörde aldrig av sig!!! Andrea For till Adelaide i torsdags, trodde hon skulle vara tillbax idag!! Jacks bil är trasig!!!!!!!!!!!!!!! SÅ JAG ÄR FAST HÄR!!!!!!!!!!!!!! Ville verkligen gå..... Så nu ska jag börja leta!!!!!!!!! Så Julklapps tips till den som vill -Pengar på kontot!!!!!!!!!!!!!!!
Fruktansvärt varmt idag

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

Köp en Megane så kan ju jag skicka ner lite begagnade resevdelar

Svar: Ja det finns ju inte många sådana här!!!!!!!!!!! men vi får se
AngelikaBj

2012-12-08 @ 12:36:08

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!