Bättringsvägen!?

Allmänt | 2012-12-07 | 03:18:03 Kommentera här! » 0 st

Jo jag mår bättre idag, men när jag har feber går jag mycket i sömnen!! Så efter jag sovit i drygt 1 timma drömmde jag att något stort föll ner på mig i sängen och jag tror jag skrek och hoppade upp och öppnade dörren och såg att lyset var på för nigel hade kommit hem. Så jag gick och la mig. Vaknade när nigel gick upp så jag kollade på one tree hill. För Kenny skulle mjölka för mig istället!! så jag hade en lugn morgon och sen gick jag ut och matade kalvarna!! Men jag mår mycket bättre, men halsen är fortfarande tjock och min näsa rinner. Och det är 30 grader ute!!!!!!!

Later...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!