Bllllllllllllllläääääääääääääääää

Allmänt | 2012-12-06 | 09:53:18 Kommentera här! » 1 st

USH för att vara sjuk. Min hals har varit konstig sen i söndags!! Men igår tog priset!!! Och medans vi mjölkade på kvällen så kände jag febern kom och alla mina muskler började värka!! Mådde piss. Kom hem och hade ett bad (Badkaren häär är mycket mindre än hemma!) och sen klädde jag på mig och drack min mjölk och gick och la mig.   
  Andrea visste att jag mådde dåligt!! Jag frågade om hon kunde ta in korna "Ska inte Kenny jobba, Jag har sovmorgon"??!?! Tack för den!! Anledningen till att kenny slipper ta in korna är att han är ute och fiskar från kl 3-4.00.... Så upp jag klev och hade 5 tröjor och jacka och mössa och frös på 4hjulingen. När mjölkningen nästan var över skulle jag skrapa av skit från karusellbordet med handen, och kon trampade på mitt pekfinger, och klev inte AV!!!!!!!!!! HELVETE!!!!!!!!!!!!! Så jag hade en så kallad Out-of-body-experiens!!! Visste inte vad jag skulle ta mig till!!!!! 
  När jag kom hem såg Mel hur dåligt jag mådde. Så hon tvingade mig att ligga i sängen hela dagen!!! Vilket jag gjorde!! Men nu har jag fått huvudvärk också!!!! Hoppas det går över snart!!! 
  
See yaaaaaaaaaaaah

Kommentarer
Skrivet av: mamma

Krya på dig, hoppas du mår bättre snart!! Sen får ni väl prata med Andrea om att när nån är sjuk så får man ställa upp för varandra, det vinner alla på i längden. Hälsa Mel och tacka för att hon tar hand om dig !!

Svar: Ja Mel hade ett snack med henne när hon kom upp efter sin sovmorgon!!!!!!! Kom tydligen ett par tårar!!! HAHA Jo de ska jag hälsa :)
AngelikaBj

2012-12-06 @ 12:55:43

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!