Christmas=Summer

Allmänt | 2012-12-02 | 23:34:00 Kommentera här! » 0 st

Ja nu är det sommar här och Det har ju varit såååååååååå varmt, men nu har vi haft ett par dagar där det har varit ganska kallt!! Men dom har ju lovat en HET sommar i år!! Igår Söndag var det Meningies Jul parad!! Jag ÄLSKAR DET!! Förra året va vi med och gick den med hästarna genom Ridklubben. Men i år satt vi längs med vägen och tittade.... För er som inte vet det så är våran andra Trainee väldigt religös! Och kyrkan hade en parad vagn och då sa Charlotte (Bästa citatet ever) "Titta Andrea, Här kommer Jesus" Hahaha vad vi skratta!! Och jag har varit sååå trött hela veckan och har bara väntat på att få vara ledig!!! Igår pratade jag med mamma och pappa i över en timme och sen laddade jag upp bilder på facebook. Och såg JULKALENDERN!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag tror det hade vart bättre om dom bara hade sänt den andra i repris!! Men men..... Och i helgen kanske ska åka på nån slags utställning eller nått! Hade vart mysigt!! Jag vet änu inte vad jag ska handla för julklappar!!!! Jack och jag har fixat hans föräldrar, och jag har fixat Mels födelsedagspresent (hon fyller år den 17!!) Men annars vet jag inte vad jag ska köpa! Så kom gärna med Idér.... Ha det bra!! Bilder från Facbook http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151354353990030.523000.647100029&type=3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!