Jul i vårt hus!!!

Allmänt | 2012-12-18 | 00:10:57 Kommentera här! » 0 st

Ja shit det är ju bara några dagar kvar till JUL!!!!!!!!!!!!! 
Men har nu  gjort klart ( nästan) min julhandel. Ska fixa Jacks Present idag och Mel lovade att hon skulle fixa julklappar till Millie och Eliza... Då jag verkligen INTE kan hitta nått till dom!!!!!!!!!!!
  Så idag har jag bestämmt mig för att baka julgodis!!! Andrea kommer gå i taket!!!!! För tydligen är det bara hon som gör julsaker här!!! Hahah jag höll på att dö av garv igår kväll!!!!!!!!! Först för att hon har en TOK solbränna på ryggen för hon stog och gjorde nånting med sin Ull igår när det var jätte varmt och soligt!!!!!! Och sen gjorde Mel en Triffel ( inte som Reachels!! hihi ) och Mel rullade det undre lagret av kex i nån slags alcohol!.. Smakade gott, men Andrea kunde inte dölja den "hemska smaken" hahah hon bytte med Millie som gav hennes inte så goda brownies!! Men jag lagade färsbiffar och potatis, vilket var mycket uppskattat!!!!!! 
 Mest för att Mel slapp att laga mat!!!!!!! 
Men nu ska jag fara till Meningie och handla mina ingredienser!!!!!!!! Så lycka till till mig!!!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!