Nu är julen slut slut slut, julegranen dansar ut ut ut!!!!!!!

Allmänt | 2012-12-27 | 02:29:27 Kommentera här! » 0 st

Ja det blev en Jul i år igen!!! 
Började med at mjölka och sen redo för puben. Skypade även en snabbis med familjen!! Då jag blev chockad när Terese frågade  om jag och Jack hade förlovat oss!!!!!!!!!!!!!! NEJ blev svaret... När jag berättade för Jack blev han stumm!!!!!!!! Sen for vi till puben!!!!!! Men jag hade en olycka, Jag klev ner från släpkärran och satte mig då på en sak som stack ut. Har ett ASSTORT blåmärke på rumpan!!!!!!!!!!! Kunde knappt gå. 
  Tisdag morgon for jag hem från Jacks kl 7,00 för att hinna hem och öppna julklapparna!! Men barnen var nästan färdiga när jag  kom!!! Men  jag fick en väska och hembakt Australiensiskt godis av mormor och morfar. 2 Pandora länkar (som förhoppnings skulle sitta fint på mitt pandora arband) Och lite godis och pengar från Team Treloar. 
  Sen ggick jag och tog in korna vid kl 10 ( vi skulle bara mjölka 1 gång då.. Får nu inte hjärtattacker allihop!!!!!!) Kunde inte sitta ner på 4-hjulingen för mitt jätteblåmärke!!!!!!!!!!!! men men. Sen hade vi jul lunch när vi kom tillbaka!! 
  Sen åt vi!!! Julskinka (inte som våran) Kalkon, potatisgratäng och sallader. Dom som var här var Jag, Team Treloar Mels föräldrar, Mels bror Matty och hans fru Sue och barn och så kom Nigels älsta dotter Tamie och hennes pojkvän Ben. Mycket mysigt!!
  Sen åkte jag till Jack som var hos sin farbror och faster, där vi satt en stund men jag ville bara gå hem och öppna mina julklappar!!!!!!!!!!!!! Så tillslut gick vi hem!!!!!!!! 
  Jag fick en spar gris formad som ett $ och en vodka drink och en väska. Sen fick jag vänta en stund för Jack hade bestömmt sig för att vänta med min "riktiga" present!!! Men till slut fick jag mitt pandora armband!!!!!!!!!!! Lycklig jag blev!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och så fick jag 2 länkar av Dale, Judy och Garry!!! Jag ÄLSKAR DET!!!!!!!!!!! Men armbandet var förlitet så vi ska byta det nästa vecka! 
  Igår firade vi jul med Trealoar sidan. Nigels mamma och pappa kom ner och hans syster Louise ( Som var trevligare än väntat) Och hennes 2 döttrar och Nigels dotter Kate och hennes pojkvän Dave!
  Mycket trevligt!! Sen var det dax att mjölka och Mel sa att Andrea kunde hämta korna, för att jag fortfarande har ont i rumpan!! Tror att hon blev sur på mig!!! Men vem F*n bryr sig!!!!!!!!!!!! 
  Igår var också Simones sista onsdag i Meninge, hon flyger till Sidney i morgon. Så jag frågade Andrea om hon skulle med - Jag vet inte!!!!!!!!!!
Jag vill inte köra för jag har druckit coctails hela dagen. Och sen frågade jag igen när vi kom hem - Jag vet inte..... Människa få tummarna ur arslet och bestäm dig!!!!!! Men tillslut bestämmde hon sig för att inte komma så Jack fick komma ut och hämta mig!!!!!!!
  Tur var väll de för vi hade väl antagligen dött om hon hade kört!!!!!!!!!!!!! USH!!!!!!!!! 
Men men det var den julen det!!!!!!!!!!!
Tackar farbror Roffa och Farmor och Farfar för den fina julklappen som kom idag!!!!!!!!!!!!!!!! MUMS!!!!!!!!!
 
 
Jag och Jack "Ser-förlovade-ut????"
 
 
 
Det var allt för nu!!!

HA det bra!!!!!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!