Oj vad det regnar!!!

Allmänt | 2012-12-14 | 02:43:52 Kommentera här! » 1 st

Just nu pissar det ner med regn!!!!!!! Halleluja!!!!!! Det har vi väntat allt för länge på. Så jag passade på att baka en kaka "kladdkake recept!" men det blir aldrig kladdkaka. 
  Veckan har väl vart ganska bra. Tisdag och onsdag Var vi på en kurs om hur man har rätt mjölknings prosess. Och hur man förebygger Matstatis.... Väldigt bra lärde mig mycket nytt!!
Dom andra kom med oss till laudgården och kollade och gav oss tips. 
  Annars händer det inte så mycket, igår var det SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ varmt. Men när jag skulle gå å ta in korna kom havsbrisen och det var skönt. Idag är det väl 25 C och regnar!!!!!!!!! 
  Jessika jag väntar änu på bilder från Begravningen!!
 
Andrea bakade "Lussekatter" men hon kunde inte få tag i saffran. Men dom duger. 
 Idag när jag bakade min kaka kom hon ut i köket.
- Vad gör du?
- Jag bakar en kaka....
- Varför??
- Jag har inget annat bättre för mig en regning dag!!!
- Hahahahaha Ja du är rolig du!!
 
Hur det nu va så försökte jag inte att va rolig!! men kul att man kan roa någon... 
 
See yahh

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hon tog inte med sig kameran för hon trodde inte hon skulle få lov att fota. Men begravningsbyrån fotade så vi får bilder men det dröjer nog. det var mycket folk, prästen var bra, många psalmer och solosång av Olle Jonsson. Mamma.

Svar: Det är väl upp till er som är anhöriga!!! Men men....Vem är Olle Jonsson??!?
AngelikaBj

2012-12-14 @ 11:10:38

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!