26,2 C i skuggan

Allmänt | 2012-07-09 | 12:31:22 Kommentera här! » 0 st

Ja just för tillfället är det varmare ute än inne. Men de får gå för nu är det sommar!! Ja jag har ju inte bloggat under helgen. Skrev ju att jag skulle sova och kanske rida under lördagen, men så blev det icke. Tur att min mamma läser min blogg. Hon kom och väckte mig vid 11 för vi skulle på fest med bageriet, vilket jag HELT hade glömt bort!! Men vi åkte till stan där vi samlades för att sen åka vidare med buss. Vi åt Lunch på Furillen, jag vet inte riktigt vad det var för kött, men jag har ätit bättre. Men potatisen var god i alla fall. Sen åkte vi vidare till Kulgården där vi körde grävmaskin, målade en tavla och hade kubb turnering. Efter det var det helgrillat lamm och massa gott till. Sen var det en trubbadur som gick runt och sjöng och vi hade oxå en musik quiz, mycket skoj. Sen var det dans och sen bomade dom igen och vi gick hem!!! Igår gjorde jag i stort sätt ingenting. Jessika och jag var och tog ett dopp i träsket, det var varmare än sist. Ja jag jobbar natt nu i 2 nätter, så jag ska gå och vila sen, och det är för varmt för att rida så jag ligger nog och ser på OTH!!!!!!!!! Igår blev jag oxå klar med min film, "Ensilering från ett grässtrå till en i mängden" blev ganska nöjd!! Men nu ska vi snart äta pasta sallad och sen får vi se vad som händer.... See yaah http://www.youtube.com/watch?v=XCx0LYkTrDY&feature=plcp Min film!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!