3 h kvar?!

Allmänt | 2012-07-06 | 04:03:35 Kommentera här! » 0 st

Ja klockan är 04,00. Vi har haft fullt upp hela natten. Och vi har en tant som när hon larmar så sitter hjärtat i halsgropen!! Men annars har det varit lugnt ikv. Jobbar ju änu en natt till. Sen är jag ledig. Men jag hoppas att det ska gå bra att jobba med Susane!!
Jo har hållit på att köra på ett och samma (skulle jag tro) rådjur 2 gånger. JÄVLA KRÄK!!!!!!!!!! vem fan tog hit dom?
Idag ska jag sova, sova, sova. Tänker verkligen inte gå upp föränns jag känner mig utvilad!!!
I morgon är det igentligen Soide (Man bränner tjära) Men kommer troligtvis inte åka dit. Soooooooova.
Jack sa också att han hade fått mitt paket. Han fick en Sverige flagga som man sätter på bilfönstret. Han sa att jag också skulle få ett paket, men jag vet inte.... Det gick ju inte så bra förra gången. Så mamma Judy fick rycka in.
Mel pratade också om att hon skulle prata med någon om den sponsringen som jag kanske ska göra. Men det känns ändå lättare att åka dit på ett working holliday visa. Men hon skulle höra av sig. Kanske ringer dit på Söndag. Eftersom jag förhoppningsvis sover länge på lördagen...
Men nu ska vi dokumentera lite...

Seee yah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!