All ever learnd from love

Allmänt | 2012-07-05 | 19:15:46 Kommentera här! » 0 st

Ja jag och Dajje hade en riktig trevlig tur i skogen. När vi var på väg hem så kunde inte stå emot dom knall röda smultronen. Så jag hoppade av och så gick vi och mumsade på kanten av stigen, ja Dajje åt gräs!
När jag kom hem så fikade vi och sen gick jag och la mig! Kollade lite OTH först, sen somnade jag. Och nu har jag ätit och ska snart förbereda mig. Måste tanka bilen först och ett snabbstopp i Lärbro, måste köpa vindruvor. Åt ju min Morots stavar, var ganska gott....
Men vi får en ny brukare ikväll så jag återkommer nog troligtvis innan jag somnar i morron. Men jag får damp för att inte internet funkar på mitt rum ibland!!!!
Glömmde berätta vad som hände i morse när vi var hos en brukare. Damen satt på toaletten och vi skulle bädda i ordning i sängen och då säger Inga-Lill "DET ÄR EN RÅTTA I SÄNGEN!!!!" (Inga-Lill är DÖDLIGT rädd för möss!!!!!!!) och jag gick runt och småskrattade visste inte hur jag skulle ta bort den, den låg nästan invirad i påslakanet, så vi såg bara svansen. Jag kastade en strumpa på den och den rörde inte på sig!! Men så jag skulle ta hela täcket och ruska det ut genom fönstret. Men då ser jag " DET ÄR ETT PÄRON" Men faaaan va äckligt om det hade varit en riktig råtta!!!!!! Men Inga-Lill var ännu skakis efteråt!!!

Hoppas vi inte får något sånt i natt!!!!!!!

See yah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!