Angelika Bjersander Poductions på G igen

Allmänt | 2012-07-04 | 15:53:20 Kommentera här! » 0 st

Ja en dag av filmande blev det, men tycker ändå inte att det håller samma standard som förra gången. Allt är skakigt och mörkt(Iaf nu på eftermiddagen då solen gick i moln) Men jag åkte med Kristoffer i hacken, fick lite matrial, men blev inte så bra som jag ville. Men vi får se vad jag kan pyssla ihop. Undra vad jag ska ha för låt till.. Något förslag??
Men nu ska jag sova, eller börja med ett avsnitt med OTH sen sova!!!!!! Sen lär det nog bli fullt upp på jobbet. Men kul att vi har något att göra!!
Men vem vet, jag kanske återkommer under natten. Men jag kan inte MMSa in bilder för det har inte Blogg.se hunnit med att fixa eftersom dom har gjort om det för oss bloggare. Men hoppas att dom kommer igång med det snart!!!

Puss å kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!