Det är ingen ide att du skrattar och ler

Allmänt | 2012-07-03 | 11:17:16 Kommentera här! » 0 st

Sitter just nu och lyssnar på Gyllene tider!!! Det är den BÄSTA sommarkänslan som uppstår när dom spelas! Guuuud jag får gåshud ibland!!!
Lönetanten från kommunen ringde och ville ge mej lön! JA TACK :) Så nu får jag alla min lön från midsommar fett med kosing :)
Pratade oxå med Inger som jag jobbar ihop med!! Och vi kommer att ha SÅ MYCKET ATT GÖRA!!!!!!!!!! Vi kommer ha fullt upp, vilket är kul, men så fort man får ett larm så går det åt pip svängen.
Fik även ett erbjudande att var hundvakt, men eftersom jag jobbar hela denna vecka så var jag tvungen att tacka nej. tråkigt men men.
Men Jessika har nu fått sommarjobb och börjar idag, roligt för henne!!

Men nu ska jag forsätta att surfa och lyssna på sommaren :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!