I Väntans tider

Allmänt | 2012-07-02 | 07:26:34 Kommentera här! » 0 st

Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma med en bilnyckel. Eftersom man tydligen inte kan låsa med nyckeln man kör med!! Men ja det är inte första gången det händer. Låste ju in min bilnyckel i min bil i Australien, så jack fick komma och öppna. Men då pajjade låset helt!!!
Det har varit kaos för hemtjänsten för en ringde sig sjuk 7,10. Och ingen kan komma och jobba..... Som tur var hade dom en kille som egentligen skulle gå brevid, men som nu fick en egen ihop pysslad rad.
Och jag fattar inte varför jag plötsligt inte kan blogga från min mobil!! Fett störande!!!! Skulle lagt upp en bild från när vi var på färjan i morse!!!!!!! Men natten har varit lugn, men det har, tack och lov, inte varit någon dötid!!!
Men nu ska jag gå ut och vänta på mamma, sen ska jag sova!!!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!