Make the world to a better place.....

Allmänt | 2012-07-10 | 03:24:10 Kommentera här! » 0 st

Jaa nu sitter jag här igen... Har precis gjort färdigt för stunden, fick ändå 2 larm när vi var mellan Lärbro och Slite. Fick vända tillbaka till Lärbro och sen till Fårösund. Och nu sitter vi i Slite. I natt har också familjen Willy Lax kommit. Dom har tydligen kommit allihopen!!!!! Hoppas vi kan umgås lite fast jag jobbar. Och sen är det också barndop för Lilla Nova och inte så lilla Neo. Ska bli mysigt. Men jag jobbar på kvällen igen och hoppas att jag kan få sova ordentligt!!! Och om jag inte sover länge i morron ska jag ringa till Mel. Annars kanske jag skypar med Jack om det inte blir för sent!!! Men vi får se när jag kommer hem. Ska åka över Slite me i morron för jag måste tanka Pickupen och dunken till gräsklipparn!! Men nu ska jag surfa vidare!!!!!!!! See yahh

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!