Sleeeeeeep

Allmänt | 2012-07-05 | 14:10:53 Kommentera här! » 0 st

Ja nu har jag ätit lunch, kollat repris på "packed to the Rafters" Ja det blev en lång morgon för mig och Inga-Lill. När vi väntade på färjan så fick vi ett larm. Och när vi kom dit så hade gubben ramlat och hade troligen gjort nått knas med höften. Så vi fick vänta på Ambulans och undertiden fick vi 2 larm och vi hade änu en tant som väntade på hjälp!!! Men vi löste det på bästa sätt!! Sen var det att skriva rapporter. När jag kom hem så sommnad jag nästan direkt.. Men nu ska jag nog gå ut och ta en sväng i skogen med Dajje och sen bli det sängen igen innan nästa shift! Seee yah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!