Sommar, Sommar, Sommar, det är dans i folkets park!

Allmänt | 2012-07-01 | 11:26:57 Kommentera här! » 0 st

Ja efter att ha varit taxi i natt och redan hunnit stapla en vedbur så är jag redan i full gång. Kunde inte riktigt somna imellan körningarna, och det är så himmla varmt!! Men jag envisas att sova med mitt täcke. 
  Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska nog lära ludvig laga falukorv i ugn, sen kanske jag följer med till stan, men det tror jag inte. Tänkte försöka ligga i solen och sova inför nattens pass. 
  I morron kommer Julia hit och vi ska planera våran mini semester! Så får se vart vi blir av!! Men ska bli kul att träffa henne igen!! 
 
Återkommer senare. Och kanske att jag skypar med Jack, får se vad jag hinner!!!!!!!!!
 
 Saknar min gullunge <3<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!