When I tell the world your mine.

Allmänt | 2012-07-01 | 18:55:46 Kommentera här! » 0 st

Har sovit en stund, och kan med glädje säga att jag hittade One tree hill season 3!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lycka uppstod kan jag säga!!
Nu har jag ätit och kollar slutet på Gossip Girl, sen duscha och packa lite snacks till ikväll. Tycker det är jättesvårt att veta vad man ska hitta på att äta, men ikväll blir det fruktsallad och kanske nötter eller Godis som jag köper på vägen Dit.
Pratade med Jack, kan inte avslöja för mycket, eftersom han läser min blogg. :) Men oftast när vi skypar :) Saknar honom!! Haha han hotade med att stänga av kameran på skype eftersom jag tog kort på honom!! hihi Älsklingen <3

But now its time to rolle. Slänger väll in ett inlägg senare. Om det är lugnt!!!!!!!!!

XOXO


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!