8,5 timmar mellan 8 och 17,30

Allmänt | 2012-06-24 | 17:54:24 Kommentera här! » 0 st

Ja efter att jobbat hela helgen så var jag dödstrött när jag kom hem efter sista passet på lördag morgon! somnade runt 8 och vaknade till första gången och tänkte att klockan kanske va runt 13. Hade haft Öronproppar och min ögonbindel. Men då var klockan 17,30!! Trodde först inte på det! Men när jag fick jag igång datorn så stämde tiden med klockan. På kvällen var vi på Austers och drack vin och wiskey.
Idag pratade jag med Jack, men hade inte så mycket att prata om... Sen har jag varit ute och plockat smultron men jag åt mest och plockade blommor. Så nu får vi se vad som händer ikväll!!

Puss å kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!