Angelika Bjersander Poductions presents-

Allmänt | 2012-06-04 | 13:16:36 Kommentera här! » 0 st

Det är nu så att pappa sa för ett tag sen att man skulle filma deras nya katapult gaffel och lägga upp på youtoube. Så jag var där ute och filmade när dom packade, och idag har jag klippt ihop en film!!! Jätte kul.¨
Visade den för mamma när jag fick en ny ide och sen visade jag den för pappa på lunchen. Men eftersom jag inte har så mycket musik på min data tog jag bara nått och då blev det "All I need is you" Med idolerna 2010! Och han tyckte det var bra, men han ville ha nickel back (Som oxå Jack föreslog, men jag hatar nickelback!!! ) Så nu måste jag vänta på Jessika ska komma hem och ladda ner låten så att jag sen kan lägga ut den på youtube och internet!!!
Så ja det blev inget städande idag, för nu tänkte jag rida ett pass i hagen och sen tänkte jag åka med mamma om hon skulle iväg och ge fika till gubbarna (som förr hette grabbarna, haha , lite ironiskt :P)
Så nu drar jag till stallet!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!