Äppemuffins

Allmänt | 2012-06-05 | 18:27:49 Kommentera här! » 0 st

Ja idag har varit min första dag av de 2 jag ska jobba denna vecka!!
Idag har varit en bra dag på jobbet, vi bakade äppelmuffins och doppade som vanligt jordgubbsmuffinsen, jag börjar/är trött på den!!!! Men men, är det de finnarna vill ha så är det de dom ska få!!!
Nu när jag kom hem åt jag en vit tårta :) och kollade "Packed to the rafters" Love it!!!
I morron är det Sveriges egen födelsedag och jag vet bara att jag ska gå upp tidigt och ringa till Australien och fråga lite om visat, eftersom man inte får reda på  mina frågor om Australien eftersom deras hemsida SUGER!!!!! Och allt detta för att en tjej från Kanada som jag träffade där redan har åkt tillbax!!!!!!!!!!! Jag Vill vara tillbax nu!!!!!!!!
Och när jag kom hem kollade jag på min film på youtube. 51 visningar!!!!!!! Shooooooooooooooo
länkar den till er
seee yah
http://www.youtube.com/watch?v=9blWZDV54wA

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!