"Barfota utan strumpor och skor"

Allmänt | 2012-06-20 | 21:00:48 Kommentera här! » 0 st

Ja ni får ursäkta dålig uppdatering igen. Men Igår efter jobbet så åkte vi iväg med LRF och spelade Fotbolls golf!! Riktigt roligt. Jessika och jag gick med Didrik, Micha och Serge. En fin kväll och trevligt sällskap, och efter det grillade vi korv.
  Idag på jobbet har det varit fullt ös. Men bra stäming trots att dom anstälda fick skriva på uppsägnings papprena, men detta ledde till smörgåstårta!!
  Nör jag kom hem och hade sätt "Packed to the rafters" (tereses favorit program!!) så red Terese och jag till gropen och badade med hästarna. Fleur ÄLSKAR att bada! Jessika kom och tog kort, så det kanske kommer på hennes blogg snart!!!
  Jag har också läst ut Mia Törnbloms bok. Hon hade ett jättebra Kapitel om hur man ska förlåta och gå vidar och ett kapitel om relationer som man förlorar och hur man ska hantera det, där jag kunde känna att jag kunnde haft nytta av för några år sedan.... Men sånt är livet.
  Ikväll Kommer Peter, Kicki och Ludwig. Mycket trevligt att ses igen :P
  Och min midsommar kommer att bli lugn eftersom jag jobbar i nattpatrullen, men man kanske får se mycket spännande. 
  Men nu ska jag ducha och gå och lägga mig. Jag ska nog läsa Mias bok igen bara för att verkligen ta in alltihop!!
 
Ha en go midsommar. Men hoppas att jag ska kunna blogga lite snabbt i morron!!
 
Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!