I'am not going to wtire you a love song......

Allmänt | 2012-06-28 | 19:44:34 Kommentera här! » 0 st

Ja idag har det varit fullt upp. Målade fönstrar på förmiddagen och sen hjälpte pappa mig och Ludwig att  nå upp till luckan, så vi fick stå i lastarn!  Sen stablade vi en bur ved och sen kom farmor och farfar och vi fikade!! 
  Efter det var jag så varm så jag ville bada, men ttog ett tag innan vi kom iväg, men vi kom till träsket, men det var inte varmt!!! Ludwig badade inte. Sen åkte vi hem.
  Nu sitter vi och ser på Twilght eclips. och mamma och jag ska gå ut och fixa kaffe till ett möte i Laudgården! 
  Får se va vi hittar på i morron. Förhoppningsvis kan vi åka och plocka jordgubbar!! Annars blir det att stapla ved :( 
Terese sa något roligt igårkväll när vi dåg på TV och hon drack nyponoppa "Pappa, nu dricker vi samma fast jag har kex i min" Pappa dricker då Gotlandsdricku. Och när jag berättade det för farmor  att när jag var liten och gick på Fritids så var en av lärarna där Kajja, som är kom med nyponsoppa och då sa jag "Nej, jag vill inte ha nån gotlandsdrike" Så jag kunde redan då :)
 
Byeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!