Ja segt var det

Allmänt | 2012-06-26 | 19:13:50 Kommentera här! » 0 st

Ja dagen blev som jag trode, SEG... Efter jag pratat med Jack ( som först blev knasigt för att internet var knäppt och massa annat krångel) Men han var lika söt som vanligt <3
  Och under tiden fick jag ett inbox på facebook från Ludwig som sa att vi skulle stapla ved!!!!! Med ve och fasa cyklade jag ut och frågade om han hade nån bur som vi skulle stapla ved! Men ialla fall så staplade vi varsin bur, sen kom mamma och Terese och Jessika ut med fika. Och sen gick vi in. Och har inte gjort något sen dess. Vet inte vad vi ska hitta på häller!! Ska jag nu våga fråga om nån vill spela kubb?!?!?! 
  I morron måste jag en snabb sväng till stan och sen blir det väll antingen att köra hö eller stapla ved!! Men annars händer det inget kul, Inte ens något mumsigt skvaller från Australien, och ingenting på facebook. Blääääääääää
 
Men men 
 
Hör av mig sen 
 
puss
 
 
Bjuder på en bild som han antagligen kommer mörda mig för :P <3<3<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!