Jag är så JÄKLA duktig!!

Allmänt | 2012-06-07 | 15:51:01 Kommentera här! » 0 st

Ja som jag nämde tidigare städade jag mitt rum, Mamma blev chokad :)
Och nu har jag gjort rabarber saft och rabarber paj!!! Men till råga på allt började de regna, och jag hade tvätt ute. BTW det påminner mig att jag har mer tvätt i maskinen.
I morron är de tillbax till jobbet och sen är det helg. Vet inte vad jag ska hitta på.
Jo jag undrar om hästar kan var deprimerade. Jag tycker att Fleur har varit deppig denna vecka, hon verkar inte ha ont i magen, men hon ser bara hängig ut, vet inte vad man ska hitta på. Det är för kallt för henne att bada, så jag vet inte vad jag ska hitta på!!!
Så är det nån som har nått tips så hör av er!!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!