Kubb VM nästa?!

Allmänt | 2012-06-27 | 19:43:23 Kommentera här! » 0 st

Ja även ikväll har vi spelat kubb, men Ludwig har förlorat sin vinnar instinkt!! för vi förlorade mot Jessika och Elias!
  Men idag så åkte jag till stan först till stan för att byta lite kläder, och sen fick jag med mig Didrik som lämnade bilen hos PGs bilverkstad!
  När jag kom hem så målade jag och Ludwig, Jag fick stå på´stege i skithögen,. Men vi målade fönstrar och dörrar. Och vi målade stora porten och färgen räkte precis. Sen staplade vi ved.......... Blä, men vi delade på en bur!! och sen fikade vi också! 
  I stan bytte jag lite kläder. Hade mer grejer jag skulle köpa, menhittade inte riktigt vad jag ville. 
  Och nu på kvällen gick vi ut och körde Sparke-blaistre och rövkrok!! sen spelade vi kubb. Och nu ser vi på Vänner. Skulle väll vi inte tro att det är nått bra på tv ikväll!!! Och jag kan inte hitta ONE TREE HILL season 3! Jag är helt förstörd!!
  Ja i morron blir det väll mer vedstapling :( annars blir det väll lugnt!! 
 
See yah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!