Like a wind!

Allmänt | 2012-06-03 | 18:37:54 Kommentera här! » 0 st

Ja att vara svart taxi åt folk har för och nackdelar!!
Men får se ganska mycket skoj och man brukar få en slanr, Nackdel att det inte går som man vill!!!!!!!!!!
Åkte till en 50års fest för att hämta folk, jag åkte hemifrån vi 2 kom hem vi 4.  Men det gick bra!
Inann de såg jag och Terese en film som hette "the way back" Inge vidare, men Gustaf Skarsgård var ju me så då kunde man sitta och se på han, men jag somnade sen och vaknade vi 12. Började kolla på filmen "heder och samvete" har nog aldrig lyckats se klart den!!! Men sen vi 2 ringde mamma och jag for iväg. När jag kom hem var jag för pigg och kollade runt på Facebook. Försökte pratade med Jack, men han somnade nog, han hade vart på fest han me!!!!!! Ibland kan jag sakna Australien så otroligt mycket, Allt roligt jag har gjort där, alla fantastiska fester!!!!!!! Och Ja jag saknar Jack oxå!!!
Denna vecka jobbar jag bara 2 dagar, tisdag och fredag, Så jag ska rida så mycket jag bara kan och sen blir det bara att strosa runt å inte gör så mycket!!
Idag har jag och min systrar och Elias, varit inne och kollat på balkotegen!! Alla var så fina!! Det var min favorit del av allt som hade med hela studenten att göra!!!!
Men nu kollar vi gossip girl!!!
Puss å kram!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!