"Nothing is real but love"

Allmänt | 2012-06-17 | 10:31:13 Kommentera här! » 0 st

Ja en underbar sov morgon fick jag idag!! Eftersom pappa inte sa npgon tid om kalvarna så tog jag sov morgon. Men jag får väl gå ut och hjälpa honom i eftermiddag!
Igår fick jag med mig terese ut för att hjälpa pappa och det gick bra, terese har sin sjukling att ta hand om :P Och sen grillade vi korv ute i solen!!!!!!! Supermysigt!!¨
Idag får vi se vad som händer, det har precis slutat regna och jag ska ut och rida och sen hjällpa pappa! Sen ska vi åka och fika vid Ulf som fyller år i morron!
Imorron ska jag jobba, ska jobba hela veckan. Men jag hade velat åka till stan, men kanske på lördag!! Jag vill ha en ny klänning till dopet! har kollat på några på internet, men njaaa. Så vi får se hur de går.
Pratade med Jack igår, allt värkar vara bra där, saknar honom!!!
Och just nu läser jag en bok av Mia Törnblom, jag tycker hon verkar vara en underbar person. Har bara läst några kapitel men hon har något som kallas "Bra boken" Det är ett fantastiskt sätt att få bättre självkänsla!! Så jag komemr att berätta mer om det senare!! ¨
Han en bra dag!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!