Segggggggggt!

Allmänt | 2012-06-22 | 23:21:05 Kommentera här! » 0 st

Ja nu sitter jag här midsommarafton 2012. Det regnar, alla pensionärer sover och ingen som vill ha hjälp! Ja då är det segt! Och specielt när man börjar bli trött.
  Efter att ha sovit 2 timmar på förmiddagen åkte vi till Austers och åt Sill-lunch och sen bar det av till Lickershamn. Jag ville dansa runt stången, Varken barn, ungdomar eller gammlingar!!!!!!!!!! Fett besviken. Sen tillbaka till Austers då jag la mig och slummrade i husvagnen! Sen grillade dom i kölden och så åt vi mat innan jag åkte till jobbet!!
  Men som sagt det är jäkligt segt nu. Vi är drygt en timme före i tiden än igår, kanske beor på blyfoten! Så i morron hoppas jag att Jessika har lagt in dom bra öronpropparna och att jag kan sova till minst 12. Skulle igentligen hämta Terese på Fårö i morron bitti efter jobbet, Men jag har Lotta med mig så vi får se! Och sen är väl planen att jag ska Skypa med Jack och sen drar vi väl till Austers! Hoppas på bättre väder i morgon! Nu regnar det! Och det gör att man inte ser en enda männiksa ute, men det är väll förståerligt!!
  Men det blir väll att sitta här en stund och sen fika och sen dra iväg igen. Hoppas att allt flyter på nu. Jag känner redan att jag har grus i ögonen!!!!!!! Behöver en kaffe!!!!!
 
Men det var allt för nu, Återkommer kanske senare!!
 Puss på dig älskling <3<3<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!