Sorry for party rocking

Allmänt | 2012-06-16 | 10:02:04 Kommentera här! » 0 st

Ja ni får ursäkta min dåliga uppdatering, Men edt har vart fullt upp hela tiden!!!
Jag har jobbat hela veckan på bageriet!! måndag efter jobbet var hovslagarn där och sen var jag på möte med nattpatrullen!!!
Onsdag var det jobb och sen sprang Mamma, jag, terese, Jessika och Britt och Angelica Landergren Tjejruset!!! jag sprang 5,2 km på dryga 38 min!!!!! Imponerande för att jag har vilat mig i form! och sen var det god picknick efter det! Torsdag var det jobb och sen hade Jessika bal i Slite parken.

Men igårkväll hände inget, vi kollade på 80's ett musikprogram på svt1 som handlade om när MTV började sända musikvidior, DYGNET RUNT!!!!!!!!!!!! Nu är det ju mer såpor än musikvideor, har faktist mtv på i bakgrunden, men just nu är det reklam, villket inte häller existerade -81!!!!!!!!!!!

Idag gick jag upp vid 6.45 för att hjälpa pappa att ge kalvarna. Men när jag kom ut hade dom redan fått mat.... Snacka om att gå upp i onödan!!!!!!!! Men jaja.... Det typ regnar emellanåt så jag är sjukt uttråkad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Får se om jag går ut och tar en sväng med Dajje. Annars kommer jag att skypa med Jack. vilket vi inte har gjort på över en vecka! OMG hahah nä men de är inte så farligt!!!!!! hahah !

See yahh

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!