Svensk sommar när den är som segast

Allmänt | 2012-06-26 | 10:08:29 Kommentera här! » 0 st

Ja idag regnar det också! Eller regnar från och till men tillräckligt för att att man inte ska kunna planera något!
  Igår kväll kollade vi på fast and the furious 5. Riktigt rolig och spännande. Då berättade även Ludwig att det ska komma en Die hard 5!!! När jag sa det till mamma så började hon att skratta. För vi har konctaterat att Die hard inte är en Action det är en komedi! 
  Men som sagt regnar det, jag vill ut och rida, men inte i regnet! Och så ska jag skypa med Jack men annars har jag inget planerat. Och förhoppningsvis blir det ingen vedstapling!!!!!! Gud vad jag hatar det!
  Just nu Kollar jag Vampier diaries, förut kollade jag 90210, men jag saknar gamla Beverly hills!! 
 Luke Perry som spelar Dylan tycker jag är snyggast!
 
Men som sagt får se vad som händer idag, 
 
see yah
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!