Ta med Känslan hem?

Allmänt | 2012-06-21 | 17:51:48 Kommentera här! » 0 st

Ja nu har jag jobbat min sista arbetsdag på Bageriet EVER EVER!!!!!!!!!!!!!! Känns jätte tråkigt. För dcet har ju alltid funnits där sen jag började där 2006!!!!!!!!!!!!!! Och Folk som har kommit och gått, och alla som är kvar!!!
Så igår var det god smörgåstårta för dom skrev under avskedningspapprena! 
  Men nu har jag sovit drygt 45 efter jobbet, vaknade av att Stiga parken gick på åkern som ligger bakom huset! 
  Jag åker och jobbar igen om några timmar! Men vet FAN inte vad jag ska göra åt den jävla huvudvärken, den har hängt me hela dan och vill inte ge med sig!!! Knaprat Alvedon hela dan, så det blir dusch och kaffe innan jobbet!
  Igår var jag och Terese och badade med hästarna i gropen! Alltid lika kul att se Fleur plaska runt. Dajje står helst still i vattnet elr gärna bervid och tuggar vass!! 
  men ska försöka blunda en stund till!!!!!!!!
 
Go natt

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!