Underbara sommarkväll!

Allmänt | 2012-06-06 | 19:48:34 Kommentera här! » 0 st

Ja dagen bjöd på samtal med Jack, gick både upp och ner!!! Sen kom Tereses kompis Mikaela (min trogna bloggläsare, eller?!?!) och hennes lillasyster Isabell som ville rida. Så hon och jag red Fleur och Dajje i hagen, Dajje går väldigt bra "på banan" Isabell var duktig, Slöt med att jag och dajje hade henne och Fleur i lina så att hon verkligen travade på!!!
Mamma och jag handlade sen.
I morron har jag verkligen tänkt att städa mitt rum!!! Men tyst, säg inget till mamma!!!
Jag skypade mad Jack i mitt rum, då sa han att han ville se det. Men Det fick han icke, men jag vet att hans ser lika dant ut :)
Så vi hörs i morron!!!!!!!!
xxx

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!