"Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer"

Allmänt | 2012-06-10 | 13:14:05 Kommentera här! » 0 st

Ja så var denna helg över.
Lördag var jag uttråkad redan innan dagen hade börjat var jag uttråkad!!  Men jag åkte med mamma och pappa för att kolla på en husvagn eftersom Felix och Jhenny ska köpa våran, men den var kanon fin!!
Sen var vi på bakluckeloppis på gammla flyget. Mamma hittade en massa graj som hon skulle juta med! Sen åkte vi för att hämta Jessika vid Elias, där fick vi fika. Sen handlade vi på maxi för att lisse och ingvar skulle komma och fira mamma! Så vi bjöd på grillade kotletter och potatissallad och potatis och sås!
I dag har jag inte gjort något än, varit ute en stund, ska väll gå ut och rida en sväng.
Jag Terese och Jessika bestämmde att vi ska sova i husvagnen ikv innan  vi ger bort den....
I morron jobbar jag 8-17 , hovslagarn kommer och jag ska på möte på kvällen. Så de blir mkt i morron!! Men så jobbar jag på fredag vad jag vet, kanske blir nått inhopp!!
Jo, jag ringde till mel och Nigel idag. Främst för att fråga om dom ville att jag skulle komma tillbax och jobba för dom, och det ville dom :) Så nu blir det att få tummarna ur arslet och fixa visan så det blir av!!!!!!!!
ÅÅååååååååååååååååååååååå jag längtar!!!!!!
xx

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!